benim de burnumda kemikmi var etmi var atmı var bilmiyorum da kendimi bildim bileli deliklerden biri sürekli kapalı oluyor tek taraflı nefes alıp veriyorum, ameliyat olup kurtulmak istedim ama bazıları ameliyat sonrası burundan beyine kadar bez sokuyorlar dedi bir arkadaş her 5 yılda 1 ameliyatı tekrar oluyorum dedi bir arkadaş da bir bişirim burun olmuş hafif sola doğru da kaymış ameliyatta mı öyle oldu ne oldu anlamadım kısacası tırsıyorum.
Korkacak bir durum yok. Öyle 5 yılda bir ameliyat palavra. Doktorunuzu iyi seçiniz. Burununuz da et varsa aldırmayın çünkü et aynı yerde yeniden oluşuyor. Burun etini yaktırın ve küçülsün.