Merhabalar.

Öncelikle Konunun Yeri Burası Değilse Mod. ARkadaşlar Lutfen Duzenlesin.

Film izleme sitesi açmayı düşünüyorum.Ancak film site işinden pek anlamam.Güzel bir site devralmayı düşünüyorum.Ya da 0 Dan Kendim Açabilirim.Domain Host Problem Değil.Ancak Film sitelerinde Vps Almakda gerekiyor muş.Aylık 50 TL Onuda Hallederiz.Ancak Sizden Bu Film işlerinden ANlayan ARkadaşların Bilgilerini Rica Ediyorum.2 adet web sitem var Ancak Film Sektörüne İlk kez gireceğim için net bilgim yok.

Bilinçli Arkadaşlardan Destek Bekliyorum

Teşekkürler