Merhaba;

Her 2 domain de .net uzantılıdır. Dilediğiniz gibi inceleyebilirsiniz. Herhangi bir olumsuzlukları yoktur. R10 dışında yabancı forum sitelerinde de satış konuları açılmıştır.

Tekliflerinizi bekliyorum.

Teşekkürler.