raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Hi-Level tabletler güzel çalışıyor.

Ekran boyutu , işlemci ve ram gibi özelliklerini paylaşabilir misiniz?
Tivibu için işe yarıyor.
Merhaba, konu icerisinde buradan bakabilirsiniz diye link mevcuttur.