Telefonu bir müddet inceleme fırsatım oldu.
Öncelikle çok ama çok büyük. hele ki 5"den daha büyük telefon kullanmamış bir kişi için aşırı büyük. Cebe sığmıyor ya elinizde gezdireceksiniz yada ceplerinizi büyüttüreceksiniz. Telefonu olurda bir şekilde cebinize sokmayı başarırsanız rahat hareket edemezsiniz ( otururken , diz çökerken rahatsızlık verecektir )
Bir montaj elemanının kesinlikle kullanmaması gereken bir telefon. Kablo , kablo kanalı işçiliği yapan merdiven tepesinde çalışan vs. vs. Kısaca bizim gibi amele adama gidecek bir telefon değil.
Fakat taşımada sıkıntı yaşamayacaksanız , masabaşı çalışıyorsanız , büyük olması sizin için problem olmayacaksa kesinlikle alıp kullanmanız gereken bir telefon.