Kardeşim kbb doktorum ve anestezi uzmanının bana söylediği cümle şudur " vücudumuzda sadece burundan ALINAN oksijene ihtiyaç duyan tek bir organımız vardır. Oda BEYIN. " beynimizi aç bırakamayız kardeşim.