SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkuttuysam affola tamamen yaşadığım gerçekleri yazdım
Bende eğrilik var nefes almamı zorlaştırıyor buda. Öyle böyle ikna etmiştim kendimi yazıyı okuyunca acıyı resmen yaşadım. Kalsın böyle dedim Nefessiz devam