DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartın senin adına olduğunu teyit etmek için kimlik onayını istiyorlar. Gönderince açılıyor.


Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
nereye ne göndermem gerekiyor hocam?