geri tuşu-anasayfaya dön ve seçenek tuşları samsunglardaki gibi değil ..ışıksız.
ben kullanıyorum zenfone6 bu duurm çok canımı sıkıyor..
telefon büyük çok düşüyor.
erkek işi değil bence..