dövelim mi dövmeyelim mi?

Farklı bir tema kullanın giç hoş olmamış.
Nacizane fikrim.
O logo ne abi öye painte mi çizdiniz

boş vaktim olursa size bir logo yaparım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:19:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:03:44 --
şimdilik idare eder en azından şu ankinden iyi.