dövelim mi dövmeyelim mi?

Farklı bir tema kullanın giç hoş olmamış.

Nacizane fikrim.
O logo ne abi öye painte mi çizdiniz boş vaktim olursa size bir logo yaparım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:19:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:03:44 --

şimdilik idare eder en azından şu ankinden iyi.