Konu
vb.nette uzak sunucuya dosya nasıl gönderilir
04-03-2015, 22:17:58
#1
oktayman
merhaba
http://stackoverflow.com/questions/2...ition-api-in-c
buradaki kodları vb.nette kullanmak istiyorum nasıl yapacağımyardımcı olur msunuz