.com alanı 150 bin tl eden domainin .net kaydını ne olursa olsun 20 bin tlden aşağı vermek olmaz bence.
Bugünlerde 800 dolara basurhastaligitedavisinedirnasilolur.com gibi domainleri satıyorlar, o kadar aşağı çekmezdim ben olsam.
Edit: Domain sizde sanarak okumuşum. Eğer yabancılardaysa bir alt mesajdaki arkadaşın yazıdıgı gibi en az 80k dan başlar. Satamasa bile yeniliyor yabancılar, tok satıcı alayı..