enthusiastic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamları görmek bile kötü, birde araştırıp site açıcaz aman diyim bana uzak olsun
Profesyobel bakın olaya. Kendine adblocker kur

Mobil olarak paylaştım...