bu kendin geliştirdiğin şifrelemede detaylı pm alayım hocam.
kendi geliştirdiği şifreleme derken hocam ortak kullanım mekanizması geliştirmiş arkadaş tek lisans ile birden fazla bilgisayarda o lisansı ortak kullanabiliyoruz. ben zaten suanda onuda alıp ortak alacagımız arkadaşlarla bu sekilde herkes kendi bilgisayarında kullansın seklinde ayarlamayı düşünüyorum ama alacak arkadaşlar bulabilirsem.