Selamlar,

İki aydır adsense pini gelecek diye bekliyorum. Son kez isteme hakkım var, fakat yine gelmezse alacağım ödeme 1 ay daha ertelenecek. PTT'yi falan mı arasam?

Fikri olan varsa, makbule geçer.