Devam zorunluluğu yok, ancak sys de sunucu iptali yaparken her ayın 19 una kadar iptal talebi vermeniz gerek aksi halde diğer ay için yeni fatura çıkar ödemeden kaçarsanız isminiz ödeme yaptığınız yöntemler kara listeye alınabilir ovh üzerinden kendi adınızla tekrar sunucu alamayabilirsiniz.
Bunu öğrenmem çok iyi oldu. Aynı durum ovh içinde geçerli midir - şuan vps hizmeti alıyorum. Bugün son günü mesela ödeme yapmazsam kara liste olayı burdada var mı ?