Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben birşey daha sormak istiyorum. Sys'de 50 euro kurulum ücreti isteniyor.

Birde ayrı bir seçenek sunmuşlar. Bu kurulum ücretini yayarak ilk 6 ay ödüyorsun. Ben o şekilde yapsam ama ilk aydan sonra sunucudan vazgeçsem borçlanmış mı oluyorum. Ücret kesmeye devam ederler mi ?
Devam zorunluluğu yok, ancak sys de sunucu iptali yaparken her ayın 19 una kadar iptal talebi vermeniz gerek aksi halde diğer ay için yeni fatura çıkar ödemeden kaçarsanız isminiz ödeme yaptığınız yöntemler kara listeye alınabilir ovh üzerinden kendi adınızla tekrar sunucu alamayabilirsiniz.