Ben birşey daha sormak istiyorum. Sys'de 50 euro kurulum ücreti isteniyor.

Birde ayrı bir seçenek sunmuşlar. Bu kurulum ücretini yayarak ilk 6 ay ödüyorsun. Ben o şekilde yapsam ama ilk aydan sonra sunucudan vazgeçsem borçlanmış mı oluyorum. Ücret kesmeye devam ederler mi ?