Hey gidi günler diyesim geldi sen böyle yazınca.Eskiden güncelleme diyince ne heyecan yapardık acep ne diye.Şimdi deprem yaşayan japonlar gibiyiz tınlamıyoruz
Devamlı birşeyler oluyor küçük büyük.Hayırlısı deyip geçecez.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:30:50 -->-> Daha önceki mesaj 20:07:28 --

Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hey gidi günler diyesim geldi sen böyle yazınca.Eskiden güncelleme diyince ne heyecan yapardık acep ne diye.Şimdi deprem yaşayan japonlar gibiyiz tınlamıyoruz
Devamlı birşeyler oluyor küçük büyük.Hayırlısı deyip geçecez.
Dün birşeyler olmuş. http://googlewebmastercentral.blogsp...ly-search.html