Konu
şubat - ABD tbmleriniz nasıl ?
28-02-2015, 19:57:16
#1
Aloneriser
bende hindistan abd den fazla veriyor bu normal mi arkadaşlar anlamadım ben birşey.trafik tamamı facebooktan. facebooktan trafik çekip de abd tmbsi düşük olan var mı başka ? oranlarınız kaç ?