Merhabalar,

Uzun zaman önce bir sitemden dolayı banlandım isim soyismide banlıyolar sanırsam kendi ismimde açtığım zaman otomatik başvuru ret ediliyor bunu düzeltme imkanı var mı ? yoksa kardeşimin üstüne alıp devam mı edeyim ?