abi çok iyi yaaaaa
tebrik ederim. şunun aylık kullanımı olsaydı keşke konuyu okurken dedim bi de aylık dese ki 50 tl

yaw tam aradığım ama bu parayı benim bulmam zor

gene kaldık gene kaldık
hayırlı satışlar üstadım.
Bu arada Hayır etmek istersen burdayım her zaman beklerim