abi çok iyi yaaaaa

tebrik ederim. şunun aylık kullanımı olsaydı keşke konuyu okurken dedim bi de aylık dese ki 50 tl yaw tam aradığım ama bu parayı benim bulmam zor gene kaldık gene kaldık

hayırlı satışlar üstadım.

Bu arada Hayır etmek istersen burdayım her zaman beklerim