Konu
Ofisimiz Açıldı - Herkesi Bekleriz
27-02-2015, 16:49:53
#122
JoEN
residense adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun..
illa alışveriş yaptığınız kişilermi gelecek..
r10 dan geldim bir çay içmeye desek .. kovmas sınız değilmi?
r10 arkadaşlarımızdan kastım, tüm r10 üyeleri
Buyrun gelin, başımızın üstünde yeriniz var.