KayipSakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben netgsm in web den mesaj göndermek için api sini kullanıyorum ama gelen mesajları almaya hiç bakmadım
banada işte gelen mesajları okumak için lazım hocam ama nasıl oluyor anlamadım açıkcası