Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İletişim başkanlığı yeni yönetmeliğe göre reşit yaş kuralı getirdi diye duymuştum bi zamanlar ama, iletişim başkanlığıyla bu konu hakkında görüştünüzmü?
Merhaba,
http://www.tib.gov.tr/tr/tr-menu-77-bilgi_edinme.html adresinde bulunan makalede hiçbir kısıtlama görünmüyor bilginize.