Rare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 gün önce sürücü kursuna kaydı yaptırdım hocam. Sende gidip kayıt yaptırabilirsin bence hemen.
22 yada 23 martda yazılı sınav var. Ayın 9 unda dersler başlıyor bizim.

Sürücü kursunun dediğini aktarıyorum ;
23 martda sınav var. yazılı sınavdan sonra yaklaşık bi 20-25 gün sonra direksiyon sınavı olur. Direksiyondada sıkıntı olmazsa 1 hafta sonrasında alırsın ehliyeti.
Tamam haftasonu bi bakayım ne diyecekler. Nisandaki başvuru tarihini beklemeye gerek yok o zaman. Eyvallah sağolasın.