Arkadaslar hesabım devre dısı bırakıldı..ancak hesap durumu etkin içinde 10 bin tl birikmiş para var..itirazımı yapıp gonderdım..etkin hesaplara odeme yapılıyormu..?hesabın kapatılma nedeni bos sayfada reklam olması..sayfaları duzenledımm acılırmı..daha once boyle durumlarda hesabım acıldı..ama baska nedenlerden devre dısı bırakılmıstı
Son gunlerde devre dısı bırakma olayları artı dıkkatli olun.
En ufak bahane arıyorlar
Telefondan yazılmıştır..