Merhaba,
Emailime erişiyorlar ve önüne geçemiyorum,girişte güvenlik artırdım (anladıgım kadarıyla). Şimdi her yerden telefonlardan bile oturumu kapatmak istiyorum mümkün mü ? " bir -kaç kişinin telefonunda giriş yapılmıştı, çıkış yapılmadıgını düşünüyorum".