Espiriye çok güldüm ya
Şaka bir yana Google gerçekten şeyin şeyini çıkarıyor yani. Tamam belki sektör kötü olabilir -ki öyle olduğunu hiç düşünmüyorum- , ama hitin %98'i arama motorlarından geliyor tık başı 0,01 TL ne demek ya. Sahte tık de, tıklanmadı de hiç verme kardeşim en azından moralimiz bozulmaz.