Posta kutusuna atmıyorlar direk kapının önüne atıp gidiyorlar.

4 kez pin aldım 4 ünde de aynısı oldu. Açık kapıdan içeri girip kutuya koymaktansa direk girişin oraya atıyorlar. Diğer komşular adilik yapıp pini sokağa atarsa bekle dur 1 ay daha..