iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"-vcodec libx264" mı kullanıyorsun codec yaparken? "MPEG4" kullanırsan sorun yaşarsın.
Turgay aşağıdaki konuda detaylı olarak belirttim

https://www.r10.net/php/1408867-ffmpe...rt-sorunu.html