Konu
JWPlayer Hakkında Bir Soru
24-02-2015, 14:29:01
#5
Erhan
Davay davay 🌹
iyi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"-vcodec libx264" mı kullanıyorsun codec yaparken? "MPEG4" kullanırsan sorun yaşarsın.
Turgay aşağıdaki konuda detaylı olarak belirttim
https://www.r10.net/php/1408867-ffmpe...rt-sorunu.html