Her ay açılan standart konulardan birine daha hoşgeldik. SEO, sizin kıytırık 300 500 kazanan siteleriniz için değildir. Örnek veriyorum "Tatil","Ukash","Çiçekçi","Seo" Gibi kelimelerde içerik girerek çıkmaya çalışın bakalım ? 2,3 kuruş para kazanıyorsunuz sonrada SEO yalan İçerik kral saçmalığından bahsediyorsunuz. Gider kıytırık Seo bile denilmeyecek paketlerden alırsanız ne bekliyorsunuz zaten ?
çiçek kelimesinde seo yapmanıza gerek yok ama para harcamanız gerekiyor.h-aberler.com bütün il ve ilçelerin haberini veriyor bugun çiçek sitesininde böyle anternatifi olması lazım ve bu ara en önemli şey mobil uygulamalar ne kadar download olursa o kadar sipariş geliyor.Milyarlarca lira pcde çıkmak yerine android playde çiçek ve ya çiçek sipariş kelimesinde çıksan daha karlısın bana göre.Ukash için forumlara reklam vermek,Seo için r10da konu açmak gibi.Burdaki amacımız zaten para kazanmak.Dedikleriniz çogu doğru ama seo konusunda pcde hacı amca tıklayacak diye googlede yükselmek devri bana göre bitti.Seo anlam değiştirmedi ama kaynak konusunda değişim var.%50 hitler mobil gelmeye başladı.Responsive olmayan e-ticaret siteleri görüyorum.Adamlar iş yapmaya çalışıyor flash swf reklam vermeye çalışıyor.Yani eskiden seo parasız adamı bile yarışa sokuyordu şimdi paran yoksa yarış dışısın