onu bunu kullan demenin kime ne faydası var ??
şayet hazır paket (yanlızca kullanım izni veren) alın diyorsanız, kullanım sonucu oluşabilecek dezavantajlarıda yazın lütfen. ayrıca burası bir webmaster forumu. kategoride ücretli script istek.
kendi elinizin değdiği, kendi istediklerinizin tasarım ve yazılım üzerinde var olabileceği, kendi yedeklerinizi alabileceğiniz, istediğiniz anda yedeklerinizle başka bir alanda başka bir işlem yapabileceğiniz yazılımlara yönelin bence. kullanım izni alabildiğiniz yazılımlardan daha az masraf eder ve daha iyi sonuçlar alırsınız emin olun. (bana göre)