kaaxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ölmedikte ben Türkiye'ye dönüş yaptım gerçi şuan inanılmaz bir pişmanlık içindeyim ya hayırlısı..
nerden döndünüz gizli değilse sebebi nedir