Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı şubeleri öldünüz mü
hocam ölmedikte ben Türkiye'ye dönüş yaptım gerçi şuan inanılmaz bir pişmanlık içindeyim ya hayırlısı..