Ben kulladım ilk etapta para yüklediğiniz zaman 5 TL kesiyor kart parası. İçeride para kaldıkça aylık 1 tl kesim oluyor.
Google play de alışveriş yapabilirsiniz.
Ücretleri biliyorum da google playde bazı kartlar geçerli değilya onu merak ettim. Siz kullandınız mı ?