Konu
Endoskopi olan varmı daha önce ?
22-02-2015, 16:52:28
#15
MoonLive
Webcontroller adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok kötü bişey. O kadar söyleyim..
Kötüde tanı için önemli.Her sağlıklı sağlıksız insanın olması lazım.Yabancı ülkedemi ne zorunlumus.
Bizim türkiyedede endoskopi,beyin röntgeni ve kanser tanısı zorunlu olsa güzel olur.