Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kötü bişey. O kadar söyleyim..
Kötüde tanı için önemli.Her sağlıklı sağlıksız insanın olması lazım.Yabancı ülkedemi ne zorunlumus.


Bizim türkiyedede endoskopi,beyin röntgeni ve kanser tanısı zorunlu olsa güzel olur.