Anestezinin gereksiz olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda doktorların hepsi öneriyormuş devlette filan da fakat bence anlamsız. Doktorlar yapıyorsa bir bildiği vardır tabiki.

Ülser nedeniyle 2 yıl evvel anestezi yaptırmadan endoskopi muayenesi yaptırmıştım. Öğürmeden başka birşey yoktu bende. Baş dönmesi de olmadı. 30 dk aralıksız öğürdüm o kadar. Çok rezalet bir durum, kusasın var ama kusamıyorsun. Doğal olarak acı veriyor. Doktorun da "öğürme evladım işimi yapamıyorum, *** öğürmesene" gibi anlamsız üstelemelerini de duydukça insan en fazla 45 dakikalığına hayattan illet ediyor. 45 dk sonucunda hiçbir acı olmadı bende. İşlem ne kadar sürdü bilemem de 15 dakikayı geçtiğini sanmıyorum.

Geçmiş olsun.

kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Endeskopiden değilde kolonoskopiden korkun.
Katılıyorum.