kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anestezi almaya gerek yok boş yere. En fazla 10-15 dk sürer. İşlem başlamadan önce boğazınıza bi fısfıs sıkarlar boğazınız uyuşur hafif. Yanınızada birisi olursa iyi olur arkadaşlarında dediği gibi bian baş dönmesi kusma gibi bişey olabilir ne olur ne olmaz. Bir zararı olmaz.

Endeskopiden değilde kolonoskopiden korkun.

Geçmiş olsun.
Kolonoskopi oldum daha önce 2-3 dakika sürdü bir sey çikmadı o basitti güzeldi yani .


Anestezi zaten gerek yok dedigin gibi. Tek fısfıs sıkacaklar işlem sırasında iste bir kanama filan oldumu o kötü yanı ama devlettekiler artık alıskınlar günde kaç hastaya yaptıgı için yinede tek korkum odur.


Ek olarak bademcik olmaması iyi bir yandan ögürme hissi azalacaktır.