isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçerli diye biliyorum hocam.

zeten üstünde mastercard logosu var. Bende öyle diye düşünüyorum fakat bu ön ödemeli kart diye geçtiği için bir sorun olabilir diye düşündüm. Deneyen var mı bilmek istedim.