Konu
Genel blog adsense yerleşimi nasıl olmalı?
20-02-2015, 14:11:10
#7
tuba83
Ben de çeşitli denemeler yapıyorum.
En fazla getiri konu ortasındaki kare reklamlardan geliyor.
Sidebarın getirisi çok az.