Son bir kaç aydır kazançlarda ufak tefek oynamalar ve artışlar olmuştu. Bu da sanırım onların ayarı olsa gerek.
Bi bize artış olmuyor herhalde hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:27:27 -->-> Daha önceki mesaj 02:40:33 --
Google yine yapmaya başladı az önce 1.2tl iken şimdi 0.47tl