Tekrar merhabalar.
Bugün tapuyu aldım, belediyeden sorgulattım.
- Yapı kullanım izin belgesi var,
- Tapuda daire halen dublex kat: 4+çatı olarak kayıtlı.
- Tapu üzerinde Kat İrtifakı olarak işaretli.
Tapu görevlileri; Dublex dairenin tapusunu ayrılmayacağını belirtti. Satıcı ile görüştüm onun söylediği; evin tapu üzerinde 3/13 olan hissemin sadece 2sini bana vereceğini 1 hissenin kendinde kalacağını belirtti

Sözleşme yaparız ben üstteki terası sen daireyi alırsın dedi. Anladığım kadarıyla adamla eve ortak oluyoruz

Satacağın zaman sen hisseni satabilirsin dedi, bu iş içime hiç sinmedi yarın dublexle komple 10.000 daha artırıp teklif verecem olursa olur olmazsa para yine cepte.
Yardımcı olanlara tekrar teşekkürler.