Özgünleştirici bot diye birşey yoktur, kopyacılığı gizleme vardır. Sınavda kopya çekmek yasak ise, öğretmene yakalanmamak için bulmuş olduğunuz çeşitli yöntemler öğretmen yakalayamadı diye sizin notunuz olmaz. Kopya kopyadır. Sonra da herkes "Türkiye'de TBM neden düşük" diye soruyor. Çünkü 1 orijinal içerik varsa 30-40 tane de kopyası var aynı içeriğin. Kimse emek vermek, bir şeyler yapmak istemiyor. Herkes kolayını bulmuş, kopyala yapıştır, 2 cümlesini değiştir, özgünleştirdim de... Anlamadığım şu; hadi bizi kandırdılar diyelim, google'ı da kandırdılar... Peki kendilerini nasıl kandırıyorlar? Kendi vicdanlarını nasıl kandırıyorlar?