Bana nedense etatil daha hoş geliyor. Domain içinde rakam ve işaretlerin olması pek tavsiye edilmiyor yurtdışında bu yüzden ikilemdeyim, buna benzer bir domain alma aşamasındayım, ancak arada tire yok.