@seyfullah bey "Dubleks dairede 2 ayrı tapu olmaz ve yeni firmalar 2 girişli çok kullanışlı yapmak ister bu sizin avantajınıza olur." demişsiniz;

Bizim baktığımız daire 4. kat ve evin içinden dublexe çıkış varmış, o çıkış kapatıldı (açık ve kapalı halini gördüm.) üst daireyi tapudan ayırdım orayı satmıyorum dedi. ne kadar doğrudur ? benim elimdeki tapuda bunu görebilirmiyim ? teras vs. yazar mı acaba ?