Merhaba arkadaşlar, bir konuyu merak ediyorum, bu konuda cahilim diyebilirim.

Mesela e-tatil. com mu yoksa etatil. com mu daha değerlidir?
Arada tire olmasa daha güzel ve değerli gözükmüyor mu?