temayı yükledim bir sorun yoktu ama manşet te gözükmesi gereken yerler olsun sağ manşet olsun ayarları kaydet dediğimde bembeyaz oluyor sorun ne olabilir sizce. Bu arada tema çok güzel teşekkürler