Şimdi belki birileri bana kızacak ama bazı şeylerin ayrımı yapılmalı. Adamın bir gram yazılım bilgisi yok sana iş yaptırmaya çalışıyor, diğer taraftan da bir yazılımcı var ve bir yerde takılmış. Bunların ikisi farklı şeyler.

Nasıl ki bir insan restorana gidip de ya ücretsiz yemek yiyebilir mi? (istisnalar hariç) Bu da yazılımcının işi, biz bu işten para kazanıyoruz. Peki bu forumun amacı ne? Beni ilgilendiren kısım genellikle yardımlaşma kısmı, zaman buldukça sıkıntısı olanlara yardım etmeye çalışıyorum, arada bir iş de yapıyorum ama çok uzun zamandır yapmadım.

Madem bu kod sana para/avantaj kazandıracak v.s. o zaman ücretiyle bir yazılımcı ara, ayrıca konuyu web tarafına açman daha iyi olurdu. Bak bakalım yapabilen var mı yok mu