Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koynuna mı geliyim napıyım

Bu arada arkadaşlar bugün itibariyle reklamlar görünemye başladı. Onay maili de geldi.
Hadi hayırlı olsun..